Педагогічний тренінг Формування комунікативних навичок педагогів - Місячник методичної роботи - Методична робота - Каталог статей - Гаврилівська ЗОШ I - III ступенів
Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 07 Гру 2016, 18:22

Гаврилівська ЗОШ I - III ступенів

Меню сайту
Категорії розділу
План роботи школи молодого вчителя [1]
Структура методичної роботи [0]
Аналіз методичної роботи за 2008 - 2009 н.р. [1]
План роботи методичної ради [2]
План методичної роботи на 2009 - 2010 н.р. [0]
Місячник методичної роботи [1]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Методична робота » Місячник методичної роботи

Педагогічний тренінг Формування комунікативних навичок педагогів

Педагогічний тренінг

Формування комунікативних  навичок педагогів

Мета: введення учасників у ситуацію комуні­кативного тренінгу, створення почуття єдності, ат­мосфери відкритості й довіри в групі. Створення умов швидкого та щирого знайомства учасників, озна­йомлення з принципами роботи, засвоєння ігрового стилю спілкування.

Зміст

1. Вправа «Самопрезинтація - ініціали» (8 хв.)

              Учасникам пропонується назвати своє призвіще, ім'я та по батькові, а потім – свої позитивні якості, що починаються з літер власних ініціалів. Наприклад, Федорова Тетяна Іванівна – феєрична, терпляча, ініціативна. Усі учасники представляються по колу. І розказують про те що вони очікують від тренінгу

2. Обговорення принципів роботи в групі: (5 хв.)

  принцип «Тут і зараз»;

  принцип персоніфікації висловів;

  принцип активності;

  принцип довірливого спілкування:

  принцип конфіденційності:

  принцип зворотного зв'язку;

  принцип «Стоп».

 

3. Вправа «Ґвалт» (10 хв.)

              Один із членів групи виходить за двері. Група, ви­користовуючи загальновідомі прислів'я, приказки, афоризми, обирає фразу для вправи. Обрана фраза розподіляється між членами групи по одному сло­ву на особу. Коли учасник повертається у кімнату, то група проголошує обрану фразу так: кожен з учас­ників групи проговорює лише своє слово; усі учас­ники говорять одночасно, скандуючи хором. Не­обхідно зрозуміти, яку фразу промовляє група. Впра­ва виконується кожним учасником по черзі.

              Ця вправа корисна для осіб, які обрали профе­сії, пов'язані з міжособистісною взаємодією, взаємосприйняттям, взаєморозумінням, умінням орі­єнтуватися в обставинах, подібних до змодельованої, тобто педагогів.

4. Вправа «Пологовий будинок» (7 хв.)

              Група поділяється на пари (породілля та відвідувач). Кожній «породіллі» видається картка з описом новонародженого, але описувати дитину вона може лише жестами та мімікою. В свою чергу «відвідувачі» повинні зрозуміти хто народився.

              Отже, перебуваючи в ситуації обмежених можли­востей спілкування, пари мають  домовитися  за три хвилини.

              Обговорення будується навколо питання про те, що сприяє, що заважає успішному спілкуванню.

 

5. Вправа «Хазяїн, будинок, ураган» знаття емоційного напруження (5 хв.)

                      Психолог об’єднує учасників у трійки так, щоб члени пари ставали обличчям одне до одного і, тримаючи руки над головою, утворювали «дах» будинку. Третій учасник стає в середині будинку під «дахом»: він буде «хазяїном».

Учасники уважно слухають  команди тренера:

ü  За командою «будинок» двійки, які утворюють «дах», мають знайти собі інших «хазяїв», які в цей час нерухомо залишаються на своїх місцях;

ü  За командою «хазяїн» на місці залишаються «будинки», а «хазяїни» мають знайти собі нові «будинки»;

ü  За командою «ураган» кожен член трійки має знайти собі нових партнерів.

Обговорення вправи.

6. Вправа «Орнамент» (5 хв.)

              Учасники об'єднуються в пари, сідають спинами один до одного. Кожний отримує по 12 сірників. Пер­ший викладає із сірників складний орнамент. Другий цього орнаменту не бачить. Перший учасник за до­помогою інструкцій дає вказівки другому, як той має викладати сірники, щоб у нього вийшов аналогічний орнамент.

              При обговоренні концентрується увага на тому, як важливо в педагогічній діяльності вміти чітко да­вати інструкцію, уточнювати, узгоджувати спільні дії, а також враховувати різний рівень сприйняття усної інструкції учнями.

7. Підбиття підсумків

Кожен коротко висловлює своє враження від зустрічі за такою схемою:

Чого очікував?

  Що відбулося насправді?

  Власний стан до зустрічі (за 10-бальною шкалою).

 Власний стан після заняття (за 10-бальною шкалою)

  Бажання зустрітися наступного разу (за 10-бальною шкалою).

 

 

Принципи

 роботи в групі

 

  принцип «Тут і зараз»;

 

  принцип персоніфікації висловів;

 

  принцип активності;

 

  принцип довірливого спілкування:

 

  принцип конфіденційності:

 

  принцип зворотного зв'язку;

 

  принцип «Стоп».

 

Категорія: Місячник методичної роботи | Додав: Iren (16 Бер 2011)
Переглядів: 1828 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2016
Створити безкоштовний сайт на uCoz